22 Ağustos 2012 Çarşamba

Winx Club Dergisi 94. Sayısı

Winx Dergisinin bu sayısında 5. sezon resimleri yayınlanmış. Bildiğiniz gibi 5. sezon su altında geçecek. Bence bu sezon önceki sezonlara göre süper olacak! Siz ne düşünüyorsunuz ? :)

Bu arada sizlere resimleri gösteriyim :)

5. sezon hakkında bilgi veren sayfa bu :)


Pek net olmasa da Harmonix kıyafetlerinden bir kare :)


5. Sezonun yayın kanalı ve saatleri şuan belli değil ancak ben bir Winx görevlisiyle konuştum ve birşeyler öğrendim :)
 
Winx Nickelodeon kanalında yayınlanacak. Bildiğiniz gibi Nickelodeon Digiturk'te. O yüzden digiturk'ü olmayan arkadaşlarımız izleyemeyeceğiz diye üzülmesinler. Ulusal bir kanalla da şuan anlaşma yapılıyormuş. Yani hepimiz 5. Sezonu izleyebileceğiz :)
Yayın saati şuan belli değil ama galiba 5. Sezon Ekim ayının son haftasında yayınlanmaya başlayacak :)


 Ve bir de olağanüstü haber paylaşmışlar! Winx kızlarının 5. sezon halleri Ekim ayında Turkuazoo'ya gelecekmiş ve su altı gösterileri de olacakmış!
Şuan tarih ve saat belli değil ancak belli olduğunda, Turkuazoo'nun adresiyle beraber bunu blogumuzda paylaşacağız :) 

İstanbul'da olanlara iyi eğlenceler!




Bir de hediye olarak 5. sezon çıkartmaları vermişler. Gördüğünüz gibi kızlar 5. sezonda denizci olacaklar.

Hepimiz çok merak ediyoruz değil mi ?




( Resimlerin üstüne tıklayarak büyük hallerine bakabilirsiniz )

4 yorum:

  1. Çok beğendim...5.Sezonu dergide duyuracaklarmış.(:

    YanıtlaSil
  2. Woho , ünlü oldum :D

    YanıtlaSil
  3. keşke dvd yapılıp bedava verilse keşke

    YanıtlaSil